Zwroty i reklamacje

Ważne!

  • Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki. 
  • Produkty personalizowane (np. z indywidualnym nadrukiem) nie podlegają zwrotom.
  • Od momentu odebrania paczki masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu. 
  • Zwracany towar należy odesłać komplety na adres Little Angels, ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków. 
  • Zgodnie z regulaminem sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. 
  • Nie odbieramy paczek za pobraniem. Towary zwrócone lub zareklamowane w ten sposób będą zwracane na koszt klienta. 
  • Rozpatrzenie zwrotu nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni. 
Możliwe metody dokonania zwrotu i reklamacji: 
  1. Zwrot lub reklamacja on-line poprzez formularz zwrotu.
  2. Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną, z ręcznie wypełnionym formularzem zwrotu i reklamacji.  

Zwrot lub reklamacja metodą on-line

  1. Skorzystaj z formularza zwrotu i reklamacji znajdującego się obok.
  2. Zgłoś zwrot lub reklamację. 
  3. W celu potwierdzenia wypełnij pola oznaczone gwiazdką (*)
  4. Wymień produkty, które chcesz zwrócić oraz wybierz powód zwrotu. 
  5. Jeśli wszystkie dane zostały wypełnione poprawnie przycisk WYŚLIJ WIADOMOŚĆ 
  6. Zapisz numer dowodu zakupi i dodaj go do paczki. 
  7. Paczkę wyślij na adres: Little Angels ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków.
  8. Po zarejestrowaniu zwrotu/reklamacji otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami. 

Formularz zwrotu / reklamacji

Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną

  1. Użyj formularza zwrotów lub reklamacji 
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz. 
  3. Spakuj zakupiony towar wraz z formularzem. 
  4. Paczkę wyślij na adres:  Little Angels ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków.  . 
  5. Po dostarczeniu do nas paczki otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami. 

Zwrot środków

Little Angels jako sprzedawca, ma obowiązek niezwłocznie, lecz nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za produkty (z wyjątkiem kosztów dostawy). Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta klipsa, lub metki zabezpieczającej, a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania Produktu, nie ma możliwości odstąpienia od umowy. 
Jednocześnie, zwrot płatności nastąpi przy użyciu sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając Produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
W przypadku zwrotu Produktu, za który płatność dokonywana była przez Klienta przy odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. 

Kontakt z LittleAngels.pl

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotów lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Zwrotów i Reklamacji na adres mailowy zwrot@littleangels.pl
Szukaj