Zwroty i reklamacje
Ważne!
- Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki.
- Produkty personalizowane (np. z indywidualnym nadrukiem) nie podlegają zwrotom.
- Od momentu odebrania paczki masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu.
- Zwracany towar należy odesłać komplety na adres Little Angels, ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków.
- Zgodnie z regulaminem sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Nie odbieramy paczek za pobraniem. Towary zwrócone lub zareklamowane w ten sposób będą zwracane na koszt klienta.
- Rozpatrzenie zwrotu nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni.
Możliwe metody dokonania zwrotu i reklamacji:
- Zwrot lub reklamacja on-line poprzez formularz zwrotu.
- Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną, z ręcznie wypełnionym formularzem zwrotu i reklamacji.
Zwrot lub reklamacja metodą on-line
- Skorzystaj z formularza zwrotu i reklamacji znajdującego się obok.
- Zgłoś zwrot lub reklamację.
- W celu potwierdzenia wypełnij pola oznaczone gwiazdką (*)
- Wymień produkty, które chcesz zwrócić oraz wybierz powód zwrotu.
- Jeśli wszystkie dane zostały wypełnione poprawnie przycisk WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- Zapisz numer dowodu zakupi i dodaj go do paczki.
- Paczkę wyślij na adres: Little Angels ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków.
- Po zarejestrowaniu zwrotu/reklamacji otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami.
Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną
- Użyj formularza zwrotów lub reklamacji
- Wydrukuj i wypełnij formularz.
- Spakuj zakupiony towar wraz z formularzem.
- Paczkę wyślij na adres: Little Angels ul. Głogowa 8, 64-700 Czarnków. .
- Po dostarczeniu do nas paczki otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami.
Zwrot środków
Little Angels jako sprzedawca, ma obowiązek niezwłocznie, lecz nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za produkty (z wyjątkiem kosztów dostawy). Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta klipsa, lub metki zabezpieczającej, a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania Produktu, nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
Jednocześnie, zwrot płatności nastąpi przy użyciu sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając Produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W przypadku zwrotu Produktu, za który płatność dokonywana była przez Klienta przy odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
Kontakt z LittleAngels.pl
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotów lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Zwrotów i Reklamacji na adres mailowy zwrot@littleangels.pl